F.A.Q. Vanliga frågor

Alla vanliga frågor

Generella frågor

  • Vilka öppettider har Cébés kundtjänst?
    Måndag - torsdag når du oss på telefon mellan 08.00-16.45 Fredagar finns vi på plats mellan 08.00 - 16.00 Mailförfrågan besvaras måndagar - fredagar. Eventuella mail som kommer in till oss på lördagar och helgdagar besvaras nästa vardag.
  • Kan jag ändra eller komplettera en lagd order?
    Har din order inte packats eller hunnit lämna lagret så kan vi ändra/komplettera din order. Hör gärna av dig till oss omgående så kan vi försöka lösa din förfrågan.
  • Kan jag avbeställa min order?
    Kontakta oss så fort som möjligt om du vill avbeställa din order. Har din order inte packats eller hunnit lämna lagret så annullerar vi din order. Har ordern redan skickats har du fri returrätt, men du måste meddela oss för att få vidare instruktioner samt hämta ut paketet för att du inte ska debiteras för outlöst paket.
  • Hur får jag reda på status på min order?
    När du lägger din order får du en orderbekräftelse av oss. När beställningen är skickad får du ett nytt meddelande med en länk till Posten för leveransstatus där du ser vart försändelsen befinner sig.